The Princess!

Follow Dash

Twitter || Facebook || Instagram

 photo imageedit_4_9702134270.png
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here.
Pardon my words


Tagboard!

Talk A lot Here xD Please Leave Your Link Here. Its Easy For Me To Venture You Blog Babe :



Twitter!



Nuffnang!



"Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan"
-Khalifah Ali bin Abi Talib-

K.O.T sekolah yang agak menggembirakan hati seluruh warga sekolah . HAHA

Assalamualaikum pembuka bicara .

Ehem ehem , testing testing , one two three .Hello !! long time no see maa . Rindu dekat belog nih . Dah lama juga aku tak hupdate kan kan kan . sejak kebelakangan nih makin malas pulak nak taip taip al maklumlahh tengah rajin sesangat lah katakan , ngee~ 

Ouhk hari tuhh Kejohanan Olahraga Tahunan telah diadakan @ K.O.T . Seronok gila tahun nih sebab aku pestime masuk perbarisan . hoyehhh ! Perbarisan jeh yang mampu aku masuk . Aku nak masuk acara balapan ?? Harapan lahh . Badan dah naik berkilo kilo ada hati nak lari . Ehh pengsan aku tengah tengah padang tuh . 

Cuba teka aku rumah apa ? Banglo , teres , panjang , ? ok joke . Cer teka , merah ke kuning ke , hijau ke , biru ke , hitam ke , pink ? Haaa  pandai pandai pandai mestilah merah . Hidup merah ! aww . Tema kita orang tahun nih Alien . Tahu apa itu alien ? tak tahu aku sarankan search kat google ok , huuhu . Nampaknya tahun nih merupakan tahun terakhir aku involve dalam KOT nih . Sedihnya sebab pas nih tak dapat nak rasa suasana KOT sekolah , wuwuwu ~


Yes . Thats our team . Merah menyala mak ngah hai , hoho . The boys looks macho and the gurls looks macho gak . Walaupun tak menang keseluruhan TAPI kita orang menang perbarisan . Thank God tak percaya . Dah 5 tahun berturut-turut rumah merah menang perbarisan . Big clap to us , clap clap clap . haha :] . Kita orang juga juara untuk acara sukantara , ngeee . bangga tau . Piala kemenangan tuhh . Bahagia aku nak keluar sekolah nanti , huuhu .


 Macam alien takkkk . Comel kan semua orang termasuklah aku tuh . Ni lah group perbarisan kita orang . Damn HOWTTTTTTT . *cari mana aku . Thanks to budak2 rumah merah yang bertungkus lumus membuat persiapan segala bagai . Usaha korang berbaloi juga .


Gadis-gadis aliens yang comel . Muka masing-masing macam hape jehh , huuhu but AWESOME !

Tu je lah kot nak cerita . Kesimpulannya KOT tahun nih memang terasa paling best than others . Keep in touch MARIKH . Bye .




Nota Mulut : Gamba nih semuanya curi dari Ain Techik . Our kapten , ngeee . Terlupa nak bawa camera sendiri sebab tahu ramai yang bawa .