The Princess!

Follow Dash

Twitter || Facebook || Instagram

 photo imageedit_4_9702134270.png
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here.
Pardon my words


Tagboard!

Talk A lot Here xD Please Leave Your Link Here. Its Easy For Me To Venture You Blog Babe :



Twitter!



Nuffnang!



"Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan"
-Khalifah Ali bin Abi Talib-

Snogurt with My Girls .


Venue : Snogurt , Metropoint Kajang
Date : 28 January 2012
Victims : Bella , Manal , Mong , Ain and Nad


Assalamualaikum

Hey there , Bella's here . Hoyeahhh hoyeahhh . *joget joget* I mishhhh you okay . Seriously . Muahh Muahh . Hope you guys sihat, inshaallah .

Okay now aku nak cerita pasal aku keluar tadi . Hoyeahhh hoyeahhh . Sebelum tuh aku nak ucapkan terima kasih kepada tiga orang sahabat aku nih Manal , Mong and Ain sebab sudi hang out dengan aku , muehehhe . Ekceli aku nak buat vlog , eh aku dah buat tapi suara slow aku pun tak dengar so tak jadi nak post , HAHA .

First , kita orang meet up kat Snogurt . ' Snogurt tu apa ? ' Ouhh yaa , snogurt tuh ice - cream , dia macam tutti frutti juga . Okay , benda ni Raja Farah yang apa orang cakap err yang tubuhkan lah . Sedap tuh sedap , hehe . Harga dia murah lah juga kalau nak bandingkan dengan tutti frutti tuh . mueheheh XD

Masa aku sampai Raja Farah takda lagi . But dah lama lepak situh dia pun datang . woahhh takda lah eksaited mana tapi ada orang tuh bangga sebab dapat borak dengan Raja Farah . hahha . Okah she's so adorable walaupun tak pakai mekap langsung *jealous* . Kat sini ada sikit gambar jom lah tengok tapi sedih tak sempat nak bergambar dengan Raja Farah *sedih* ..









Mong sempat lagi makan SUBWAY . haha . Ehh tengok Snogurt tuhh , pink . Cantik gilak ahh , tenang je hati tengok . Ceria habis . memang happening jew kalau datang sini . Okay nanti kita datang lagi . Huh ! lepas dah puas lepak sini kita orang pusing-2 satu kajang . Weee~

Now tujuan dia nak cari hadiah untuk aku . Yeayyy . Manal baik nak belikan hadiahh , okay pandang mong , dia tengah jealous . Muehehehhehe XD . Kita orang pusing sampai ke metro kajang , wohahhh , memang penat but enjoy . hahaha *gosip sakan* Biasalah perempuan kan , hehehe ..







Huhh banyak pulak gambar entry kali nih . Hehe . Takpa baru best kan . daripada ashik tulis bukannya ada yang nak baca , muehehhe . Gambar menceritakan segala galanya . okay done . haha . then kita orang gerak pergi KFC . Woahhh . hebadd

Pergi sana bukannya makan . Just nak duduk . Ulang balik nak DUDUK ! Penat gila ulang alik , ke sana  ke mari . hehe . Ada gambar juga jom kita tengok . Let's go bebehh..




And lastly , aku nak cakap thnaks dekat Manal sebab sanggup belikan aku hadiah yang mahal tuh . Okay bagi aku mahal tau . Lagipon first time aku dapat nih . *serious* Nak touching juga nih , terharu babe . Dear Manal , Thanks a lot . Muahh muahhhh . Mong pun sama thanks a lot . muahhhhh


Tengok lah mereka mereka nih . Alolololo cute meyhh . Come here nak hug sikit *erghhh* huhu . yang cekelat tuh dari manal . hoho. yang pink tuh dari mong . okay suka sangat . Mong , mata dia takleh besar lagi ke ? Dah rupa aku dah tuh . hahha .

Haha hari nih rasa best sangat . sangat sangat . Lain kali kita keluar lagi okay . Ouh ya pasal nak panjat bukit broga tuh , aku dah cakap dengan mama aku and korang boleh menginap dekat rumah aku . yeayyyy ! Apa apa roger kay . Muahh .

Okay tu jew lah kot . Huhh entry paling panjang pernah aku buat . Kbye