The Princess!

Follow Dash

Twitter || Facebook || Instagram

 photo imageedit_4_9702134270.png
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here.
Pardon my words


Tagboard!

Talk A lot Here xD Please Leave Your Link Here. Its Easy For Me To Venture You Blog Babe :



Twitter!



Nuffnang!



"Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan"
-Khalifah Ali bin Abi Talib-

Dating with Manal and Mong and Pwincess Bellaaaa

Assalamualaikum

Bangun pagi. Terus mandi bersiap. Ye. Hari ini aku nak keluar. Eksaited sangat sebab mama bagi pelepasan. Lagi eksaited sebab dapat permission untuk drive sendiri. Huh.! Mula-mula tak yakin dengan diri tapi tetiba terfikir Filzah kata "Nabila Boleh" Yeahh. Aku gagahkan diri juga untuk mencuba.

Pukul 9.30 bergerak keluar dari perkarangan rumah. Hantar adik tusyen dulu dekat Kajang. Ye, sepanjang masa perjalanan aku ashik terfikir "berani ke nak drive sengsorang ke sekolah""nak ikut jalan mana nih" Banyak sungguh persoalan dalam benak fikiran. Dan akhir sekali aku ikut gerak hati.

Alhamdulillah, akhirnya aku sampai di tempat yang telah dijanji. Dari situ aku gerak dengan Mong. Bertuahnya dia sebab ada driver *aku lettuw*. Then tetiba terfikir untuk terjah menerjah rumah Manal. Mong kata "jom jemput Manal. kalau kita pergi je rumah dia mesti mak dia bagi" aku pulak hanya mengiakan apa yang dikata.

Vrooomm.. vroommm.. vroommm*lagak bunyi kereta*. After amik Manal, terus gerak ke Alamanda. Sampai sana benda pertama yang bermain dalam fikiran aku "wehh, parking. alamak. aku dah lah tak reti" K sememangnya sangat takut. Takut sangat. Tapi alhamdulillah aku berjaya

Sesampai sahaja terus pergi beli tiket. Ya Allah, Mong lah orang paling risau. Paling takut. Bukan takut buaya or takut manusia, tapi takut tiket "... ........" habis. Heh.! Aku pun takut. Dah lah nak sangat tengok cerita tuh. Alhamdulillah nasib menyebelahi kita orang. Masih ada seat kosong tapi PERGHHH.!!! Depan sekali beb. Mendongak habis.

Done.! Cerita start pukul 12.10 . Lambat lagi. Pergi breakfast mekdi dulu. Lapar lapar lapar.

 mereka sadalah manusia yang paling semangat makan dan bergambar. ehemm*cough*




Lepas makan terus gerak masuk wayang. Wuhuuuu. Sangat tidak sabar. Mong orang paling gelabah tak menyabar tahap dewa. Hoho. Jangan marahh. Before that, beli popcorn dulu. nak ngap ngap juga dalam tu nanti. *perut buaya*

Ouhh lupa. Kita orang tengok 3D punya. Tak memasal 20 hinggit melayang. Kemain mahal harga dia. Fuuuuuuuuuuuuuuuu~

*mahal gila Bella. tengok cerita apa tak cakap pon* Hihi. Nak tahu tengok cerita apa ?

Jeng.. jeng.. jengggggggggg...


Woaaaaa. Ramai gila orang nak tengok cerita nih. That's why lah kita orang dapat seat depan sekali. Tak kira lah yang 3D ke tak 3D ke semuanya nak full. Padahal dah awal dah kita orang datang tuh. Heh.!

Masuk-masuk je rasa bahang *mana aircond nih* Mana nak rasa , datang berlari-lari. tercungap-cungap. memang lah tak merasa aircondnya. wakwakwak.. Iklan dia BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHA... Sumpah tak menahan. BANANA BANANA.. POTATO POTATO.. Sakit perut gelak..

Okay stop. Cerita dia agak menarik. Boleh lah. Haha. Tak rugi pun tengok. Tapi tapi menyesal tengok 3D punya. Rasa tak puas. Mata aku terkelip kelip. Dah macam apa tah. Lols~









Dalam banyak-banyak hero hero nih aku paling cair cair cair macam eskem kau taruk dalam oven bila tengok CAPTAIN AMERICA. OMG.! Y you are shoooooo handsome.! Erghhhh. Damn.

Seriously, orang pertama keluar dia lah. Awal-awal lagi mata aku dah buntang. hahaha. Mengada sungguh kau nih Bella. Okay dah aku malas nak cerita. nak tahu tengok sendiri. Takpun tunggu ahh dia keluar HBO or apa-apa lah. Haha

Then dah habis tengok terus balik. Sebab tak tahu nak buatapa dah. Mula-mula hantar Mong balik rumah. Ye, hantar lah sangat. Sebenarnya tak sanggup nak hantar sampai depan pintu rumah. Haishh jauh sangat ahh Mong. Maaf sebab terpaksa drop kau dekat tepi jalan. eh salah dekat bus setop. haha.

Pastuh patah balik. Hantar Manal balik rumah pulak. Damn.! Aku sungguh penat hari nih. Penat sesangat. sesangat sesangat ahh. Phewwwww,!

Okay bye bye ..

gambar penutup. saje nak buat korang jealous *tak kaitan* haha.