The Princess!

Follow Dash

Twitter || Facebook || Instagram

 photo imageedit_4_9702134270.png
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here.
Pardon my words


Tagboard!

Talk A lot Here xD Please Leave Your Link Here. Its Easy For Me To Venture You Blog Babe :



Twitter!



Nuffnang!



"Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan"
-Khalifah Ali bin Abi Talib-

Flying to @PWTC

Assalamualaikumm

Jam di sebelah bawah baby compaq nih menunjukkan pukul 10:12 PM

Bunyi jom loceng (alarm) di pagi hari yang sungguh menggamit hati sanubari jiwa dan raga yang tersangatlah annoying'nya' telah mengejutkan aku dari tidur mimpi yang indah, perlangsungan perkahwinan ku dengan anak raja dari kayangan yang sungguh handsome rupawan. Heh.! *spoiler sungguh*

Pukul 6 aku dah bangun. Aku ulang , 6 PAGI aku dah bangun WOI.! Kuat tak aku, kuat tak ? Hohooo. Air sejuk tahap dewa terasa macam ada jarum cucuk cucuk seluruh badan aku.

Ye anda semua memang GENIUS. Hari ini aku nak keluar. Hanya apabila aku ingin keluar aku akan bangun awal dan bersiap awal awal. Aku memang semangat kuasa 7. Aku suka keluar tapi tak suka berjalan. Acano tuh ? Kah3.

Pukul 7 gerak . Tunggu Amy . Then tunggu Diba and Anis datang pick up. Kita orang nak pergi PWTC . Ada PESTA BUKU ANTARABANGSA. Mula-mula cadang nak drive terus ke sana tapi macam mana tah diorang tukar plan. Naik erl sahaja. *aku kecewa**patah seribu*
 Patah seribu hatiku, Bila mengenangkan segala yang di plan tak terjadi. Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi - Fuuuuuuuuu~
Tapi sekejap sahaja kekecewaan aku itu. Bila naik erl *Whoaaaaaaaaaaa.! Jakun sekejap*. al-maklumlah aku tak pernah naik pun erl erl nih. selalu ktm yang lambat macam siput babi atas dia ada kura-kura je aku selalu naik. *sila bayang* Hehe.!

Berhenti dekat KL central . Then naik KTM pergi stesen PUTRA. zooommmmm.! Okay sampai dah . Ramai sungguh manusia dalam bangunan tuh. Lagi-lagi budak sekolah. Sekolah RENDAH.  Kalau menengah aku boleh terima lagi *telitelipmata* hihi.!

Then pergi breakfast mekdi. Macam biasa tiap kali keluar itu je lah menu breakfast aku. Mekdi mekdi mekdi. *hantu mekdi* Dah kenyang, terus pergi cari novel. Diba borong novel walaupun takdalah borong mana. Azam pun sama. Then jumpa kengkawan yang lain. Wuwuwuuuuuuu~ sumpah rindu. Ada Fanad, Farah, Peqa, Syera, Peah, Saeb, Malyn, Ain, Dijah, Tito, Chua, Hazzy, and banyak lah lagi , Berry huhuuu tak terkira ramai dia tuh <3

Then pusing-pusing-pusing *kemalasan menaip sudah mula* K then lepak dekat food court dekat The Mall. Makan kek yang Sebah bawa. OMG.! Sedap gila ahh. Coklat kekkkkkkkkk. *melting*. Pastuh bila diorang dah pergi, sambung lepak dengan Azam , Anip and kawan Anip , Mizan. Hoho *mambew baru kenal* ehemm.

After dah puas lepak aku , Diba and Afiq gerak SOGO.! Baik hati diorang nak teman aku ke sana. Ouh Afiq, nasib baik kau ada. Kalau tak mampus aku sesat dekat Sogo tuh. Wuwuwuwuuuu~
Ouh Diba, thanks sebab sudi teman aku . Makin sayang aku dekat kau.

Aku tak balik dengan diorang. Aku balik dengan mak aku. Jumpa dia dekat Sogo. And you know what, lunch aku makan mekdi wehh . UWAAAAAAAA.! Makin berisi badan aku. Punah harapan nak body macam Megan Fox. .!

Okay done.! sumpah malas nak menaip dah. K bye
Aku cuci mata je pergi book fair tuh. Tak beli apa-apa pun. Cuma beli Majalah je. Tetiba rasa tak interesting nak beli buku. Harap maklum.!

 Semua dah besar dah. Dah jadi anak dara dah. Dah boleh kahwin dah. WINDUNYAA.!!

 Sebab comel. Farah pun sama. Whoaaa. Dah lama tak berborak dengan diorang . :)

 Kek yang sebah bawa tuh. Uuuuuuu, sedap sangat. Moist gila. Mana kau beli ? or kau buat ? Bagi tahulah aku. wuwuwuuuuuuu~

Hye Syeraaaa. Hye Berryyyyyy
Kamu berdua memang gorgeous. Saya tak menafikannya.

 Meet Din , Afiq and kawan siapa tah. Maaf tak kenal. Kah3
Tetiba aku nampak AFiq makin Kacak. Hahahaha. Ops.! Marah orang tuh. Tak masal
"Afiq nampak garang"

  Yoww.! Bersama artis . :D
Malyn makin berisi. Dan itu sudah PASTI. K bye

 Azzam and Anip. Anip memang cool. ..Azzam pon sama

 Khas untuk DIBA. Ye aku sorang je boleh panggil DIBA. Kan kan kan ? Hihi ^^v

 Izzati. Lama gila tak jumpa dia. Lama sesangat ahhh.!
Abaikan makcik dekat sebelah tuh. Cemana boleh interpremm sekali tuh. Huhu

 Pergi Gulati's. And jumpa Mama and Angah. My sister :)
Mak aku suka beli kain. Tapi dekat kajang ada, nak juga dekat KL tuh. hahaha