The Princess!

Follow Dash

Twitter || Facebook || Instagram

 photo imageedit_4_9702134270.png
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here.
Pardon my words


Tagboard!

Talk A lot Here xD Please Leave Your Link Here. Its Easy For Me To Venture You Blog Babe :



Twitter!



Nuffnang!



"Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan"
-Khalifah Ali bin Abi Talib-

Jangan Baca Tak Best Pon..

Assalamualaikum..

Sambil bertemankan bantal peluk yang sebesar pokok kelapa. Dengan confeter setebal 7 inci membaluti diri kekonon sejuk padahal panas tak terkata . Mana taknya suhu bilik sahaja rasanya sudah mencecah 40 celcius KOT. kalau thermometer tuh, aku rasa dah pecah dah. Haaaa. Tapi still gegedik macam ulat bulu nak selimut segala bagai.

Tak tahu mimpi apa tetiba nak update blog. Nak kata aku keluar, jadah haram aku nak keluar. Erghh. Menyampah juga rasanya. Kucing jiran sebelah pun hari-hari dapat keluar. K me so jellyyyyy~~ And now aku merepek merepek tahap petala dewa. Apa yang terlintas dalam fikiran , aku bantai keluarkan je. hahaha.

 " kau bile nak update blog?"

Haaa, aku dah update nih. Baca lah. Hahaaa. Apa tah aku merepek pun aku tak tahu. Aku dah cakap, tulis blog nih kalau aku keluar jenjalan je. Kalau tak keluar cenggini lah jadinya. Fuuuuuuuu~

Ouhh lupa pulak. Hye mereka yang baca. Haha. Bajet ada lah kan padahal aku private blog nih. hahaaa . Takpa aku bukak balik. Haaaa, now korang dah baca maknanya aku dah bukak lah tuh *k apa aku merepek* hahahaa. Sorry kalau entry nih sangat ANNOYING kuasa AVENGERS.! Mood merepek TURN ON masa nih. Haha

Okay, alhamdulillah aku sihat. Aku tahu korang pun sihat. Hmmm now ramai busy nak masuk U semua. Tahniah bagi mereka yang berjaya. Yang tidak berjaya, jangan risau ada lah rezeki tu nanti *untuk diri sendiri juga* . Dah, jangan tanya ke mana aku sambung belajar nanti sebab aku pun tak tahu. SERIOUS T.T  Dilema lagi nih woiii..

Siapa tak tension. Tengok mambew semua dah nak masuk U, tapi aku terkial-kial lagi.  Sedih woi sedih. Aku nih semua benda lambat . 

semua benda kecundang. takpa Bella, pasti ada hikmah disebalik semua nih. kau kena kuat. Takmo sesedih okay. InshaAllah, ada lah rezeki kau nanti. Amin~

And now aku tengah tunggu rayuan je. Kalau tak dapat juga aku NAK KAHWIN terus. K tak percaya sudah. Tapi tapi ada ke orang nak aku ? *mak aku punya soalan* Hamboi maaaa, ingat anak mama nih tak laku hape. jangan memain. hahahaha *terbangga pulak* k maaf. 

Kita tengok lah cemana nanti. hahaa. now mood aku dah kembali normal. BOLEHLAAA~ Takkan lah aku nak sesedih kan. Tak macho lahhhhh. ^^v

Haa, nampak tuh DON'T WORRY BE HAPPY..