The Princess!

Follow Dash

Twitter || Facebook || Instagram

 photo imageedit_4_9702134270.png
Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here.
Pardon my words


Tagboard!

Talk A lot Here xD Please Leave Your Link Here. Its Easy For Me To Venture You Blog Babe :



Twitter!



Nuffnang!



"Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan"
-Khalifah Ali bin Abi Talib-

Hang out w/ ze family


Assalamualaikum..

Fuhh Fuhhh *tiup habuk*. Okay semalam kan kita kan keluar kan dengan kan dengan kan dengan kan dengan family.

Tapi baba tak dapat ikut sebab dia kerja. Aku lah orang paling awal bangun. Semangat nak keluar lah kan. *kononnya* hahaa. Then aku kejut satu rumah "BANGUNNNN, BANGUNNNN.!!" hahaa

Kami ke Times Square. Pasang GPS. Memula aku tak berapa nak percaya sangat. Haaa memang tak percaya pun. My mama mana pernah drive sampai ke sana so tak tahu jalan. Nak naik KTM memang tak lah kan. Haa. Aku pun tak suka. Then aku ingat-ingat lah "MA, IKUT TOL SMART" . Ye, itu aku pasti just satu je aku tak pasti. nanti nak masuk lorong mana "RAZAK or ISMAIL" haha. Terus call baba minta kepastian. Okay "ISMAIL"

Rasa sekejap gila. Tup tup dah sampai. Haaaa, mama bangga gila sebab akhirnya dia sampai juga ke Time Square DRIVE. woot woot~

sampai sana terus beli tiket wayang. mama nak sangat tengok cerita SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN . Woaaaaa, aku pun nak tengok. *eksaited eksaited* .

Movie start pukul 12. Lama lagi ada sejam lagi . Then pergi makan. lepak dekat AUNTIE ANNE tu je *betul ke aku eja tuh?* k abaikan.



Lepaking dekat situ sampai pukul 12. haahaa.Tapi gerak awal sebenarnya sebab nak beli popkong lagi. Air lagi. jajan lagi. haaa ambik kau. memacam nak beli. OPKOS lah kan, tengok wayang kalau tak ngap ngap tak best sebenarnya. wuwuwuuu~

Seat tepi sekali atas sekali. Hall penuh. Besar. Yelah cerita snow white tuh kan baru keluar. hahaa. Tapi tak ramai orang lah dekat TS semalam mybe sebab hari kerja kan. hahaa.





macam biasa dah jumpa seat for sure ku akan keluar balik. ke tandas okay ke tandas. hahaaa. langkah berjaga-jaga. Taknak aku keluar time mobie dah mula.SEGAN.! hahaa

Best sangat cerita dia. SERIOUS. Tapi aku agak kesian lah dekat adik aku yang kecik sekali tuh. Bosan habis haaa. haha. Ye lah, cerita mat salleh. nak baca subtitlle terkial-kial. Nak faham bahasa inggeris memang tak ahh. tengok gambar je lah ye. haha. PITY YOU.!

LAin kali kena bawa dia tengok cerita kartun je. Baru dia enjoy.

Nanti nak tengok PIRANA pulak. And MIB3 ..

Aku tak sure berapa lama cerita snow white tuh. khusyuk tengok tak tengok jam pon. Habis je nonton, terus pergi solat dulu. Then, SHOPPING. Okay, dapat lah 3 helai baju 2 helai tudung. woot woot~

............ SHOPPING MEMANJANG..........

Okay masa untuk balik. haaa. sesungguhnya aku sangat penat tahap petala dewa. kaki dah kerem *apa punya bahasa daaa*

Balik singgah PIZZA. Hmmm lamanya tak makan pizza. *sesengih sampai telinga*

Alhamdulillah kenyang. Hahaa *nampak sangat malas nak cerita pepanjang*